V tomto článku by som rozobral jednu tému, ktorú som si všimol na tej konferencii. Tých ľudí trochu už poznám, pretože chodia tam väčšinou stále tí istí. Čo je super, lebo sa tam stretávajú ľudia, ktorí chcú robiť biznis, chcú rozbehnúť pasívny príjem, chcú robiť trading, obchodovať na Forexe alebo rozbehnúť si nejaký ten pasívny príjem cez nehnuteľnosti a pod.
Konferencie sú na to, aby si stretol ďalších ľudí
Ale všimol som si jednu vec. Jak tých ľudí už lepšie poznám, tak iba tí ľudia sú aktívni, ktorí vlastne robia nejaký ten biznis. A tak som dostával otázky od tých istých ľudí, iba sem-tam sa niekto iný niečo spýtal. Musíš si uvedomiť, že práve v tom perfektná takáto konferencia, takéto stretnutie, takýto seminár, lebo mi môžeš dávať otázky priamo tam.
To je najväčší rozdiel, ak si pozeráš doma videokurz na internete, alebo nejaké Youtube videá. Ja preto rád chodievam na konferencie, pretože sa môžem porozprávať s inými účastníkmi a – ak to okolnoti dovolia – aj so samým mentorom. Samozrejme, že veľa z vás sa ma pýtalo cez prestávky alebo po tej konferencii, čo je tiež superj. Ale najefektívnejšie je sa pýtať na tej konferencii, priamo keď išli tie slidy, keď išli tie témy.
Na Slovensku stále panuje také niečo, že nechcem sa pýtať, lebo nechcem vyzerať hlúpo, nechcem vyzerať za debila a podobne. Ja ti k tomu poviem niečo, čo ma naučil jedne profesor na univerzite v Berlíne. Povedal, že vždy keď sa niečo prednáša a teba napadne nejaká otázka, musíš vedieť, že nie si sám, ktorého napadla táto otázka. Tú otázku má aj niekto iný. Žiadna otázka nie je hlúpa. Preto tam ten prednášajúci je, aby sa ľudia pýtali. Častokrát sa pri tých otázkach otvorí nová téma, rozoberajú sa nové fakty a nové zaujimavé veci. Preto nieje problém pýtať sa hocikedy.
Ľudia, ktorí sa pýtajú, idú do akcie a sú úspešní
Už tu vidíš, ako dôležité je, ísť do akcie. Takže vlastne ľudia, ktorí mi dávali tie otázky, tak sú aj akční, podnikajú, robia biznisy a skutočne idú do akcie. To je ten najväčší rozdiel, ktorí je medzi úspešnými a neúspešnými ľuďmi: tí úspešní jednoducho idú do akcie. Rozmýšľajú krátko, krátka analýza a idú do akcie. A takto by si mal presne rozmýšľať či pri biznise a pasívnom príjme.
Ak sa ti tento článok páčil, zdieľaj ho so svojimi kamarátmi, priateľmi.
Milan Marko a vidíme sa na ďalšej konferencii.